×
Informații legislative

Când vizitați un site web, acesta poate stoca sau prelua informații în browser-ul dvs., mai ales sub forma "cookie-urilor". Aceste informații, care ar putea fi despre dvs., despre preferințele dvs. sau despre dispozitivul dvs. (computer, tableta sau telefon), sunt utilizate în cea mai mare parte pentru a face ca site-ul să funcționeze așa cum vă așteptați. Puteți afla mai multe despre modul în care folosim cookie-urile pe acest site și pentru a împiedica setarea cookie-urilor esențiale, făcând click pe diferitele rubrici ale categoriilor de mai jos. Totuși, dacă faceți acest lucru, aceasta poate afecta experiența dvs. pe site și serviciile pe care le putem oferi.

Politica de returnare a produselor cumparate de pe Magazinul on-line New Bag`s

1.      In termen de 14 zile de la primirea coletului (OUG 34/2014 privind achizitionarea produselor la distanta) trebuie sa ne anuntati in scris pe e-mail newbags@yahoo.com sau la telefon 0746.236.236 intentia de a returna produsul cumparat.

2.      Primim doar coletele pentru schimbare de produs sau retur a caror plata de transport a fost efectuata de expeditor (client). Coletele retur care nu au au platit transportul de catre expeditor (client) vor fi retrimise inapoi catre client (si aceasta cheltuiala este suportata de catre client).

3.      Plata produsului returnat se face direct la curier , costurile pentru rambursul banilor este suportat de catre client.

4.      Orice produs pe care il returneaza clientul NU trebuie sa fie purtat, deteriorat sau defect. Produsul trebuie sa fie insotit de toate documentele primite, etichetele , ambalajele si produsul primit cadou.(Legea 249/2015, art. 16(8).

5.      Transportul este gratuit doar pentru clientii care NU returneaza produsul.

6.      Produsul returnat nu trebuie sa prezinte semne de uzura, deteriorare sau de purtare, iar ambalajul sa fie cel initial, impreuna cu toate materialele/produsele ce au insotit coletul.

7.      Pentru clientii care doresc sa faca retur la produsul cumparat , si doresc returnarea integral a sumei facturii,  suma inapoiata va fi fara cheltuiala de transport (tur/retur - 2x22 lei).

Ne rezervam dreptul de a refuza orice produs care nu indeplineste conditiile de returnare, este uzat fizic sau deteriorat.

Daca sunteti nemultumit de produsul comandat, le puteti returna ( pe cheltuiala dumneavoastra ( a clientului)). Trebuie sa ne anuntati de intentia de retur a produsului (in maxim 14 zile de la primirea coletului)  prin e-mail newbags@yahoo.com sau la telefon 0746.236.236.

Potrivit OUG 34/2014 consumatorul are dreptul sa ne anunte in scris la e-mail newbags@yahoo.com dorinta de returnare a produsului , in termen de 14 zile de la primirea coletului.

Returnarea produsului / produselor se face pe cheltuiala clientului !

La solicitarea de retur va rugam sa specificati si metoda aleasa de dumneavoastra.

Dorim sa va informam ca aveti la dispozitie 2 modalitati de compensare a returului facut de dumneavoastra:

1.      Inlocuirea produsului cu alt produs disponibil pe magazinul nostru on-line www.newbags.ro 

-         Daca produsul pe care dumneavoastra l-ati ales este mai ieftin, diferenta de bani o veti primi la primirea coletului

-         Daca produsul este mai scump fata de cel pe care l-ati returnat , diferenta de bani o veti plati ramburs la primirea coletului

sau

2.      Primirea contravalorii produsului

-         Daca doriti rambursarea banilor, va rugam sa mentionati acest lucru si la rambursul coletului .

             

Conditiile  de  acceptare a returului de produse:

1.      Produsul trebuie sa fie in aceeasi stare in care s-a primit adica produsul returnat NU trebuie sa aibe urme de deteriorare, de uzura si bineinteles sa aibe toate documentele, etichetele si ambalajul original.

2.      Ne rezervam dreptul de a refuza si de a trimite inapoi la dumneavoastra orice produs care nu indeplineste conditiile mentionate mai sus.

Produse defecte:

Daca  produsul comandat de dumneavoastra prezinta urme de deteriorare , de uzura in momentul primirii coletului , trebuie sa ne contactati prin e-mail newbags@yahoo.com sau la telefon 0746.236.236 si ne vom asigura ca produsul este inlocuit . In cazul acesta cheltuielile de transport vor fi suportate de catre New Bag`s.

Comanda gresita:

Daca constatati ca ati primit alt produs  decat cel comandat de dumneavoastra, va rugam sa ne anuntati prin e-mail newbags@yahoo.com sau la telefon 0746.236.236. In cazul acesta cheltuielile de transport vor fi suportate de catre New Bag`s.

Garantia tuturor produselor New Bag`s este de 30 de zile, de la data cumpararii ,conform Legii nr 449/ 2003

Garantia produselor New Bag`s nu afecteaza drepturile date prin legea consumatorului si este de acord cu prevederile OG 21/1992 privind Protectia Consumatorului cu modificarile ulterioare.

Clientii beneficiaza de garantia produsului in urma acceptarii conditiilor specificate in site. Daca clientul doreste poate sa ceara acest document , document pe care il va primi o data cu produsul comandat.

Asigurarea Garantiei:

1.      Garantia produsului va fi asigurata in maxim 10 zile calendaristice

2.      Repararea produsului

3.      Daca  produsul nu poate fi reparat se va inlocui produsul cu un altul identic .

4.      Daca produsul nu poate fi reparat si clientul nu doreste inlocuirea lui atunci se va returna contravaloarea produsului

 

Conditiile in care garantia produsului se anuleaza:

 

1.      Produsul este uzat

2.      Produsul are defecte ale transportului, manipularii si depozitarea in conditii nepotrivite

3.      Produsul sau componentele produsului sunt decolorate ca urmare a expunerii la soare, ploaie, zapada, umiditate, etc.

4.      Produsul prezinta deteriorari in urma unei catastrofe (incendiu, accident, cutremur, inundatie, foc, fulgere, trasnete, etc.)

5.      Produsul este utilizat neadecvat, in mod excesiv,  produsul a fost modificat sau a fost supraincarcat

6.      Orice modificare sau reparare adusa produsului daca acesta este facuta de persoane neautorizate, inclusive vopsirea sau pictarea produsului.

7.      Orice deterioarare adusa produsului (zgariere, rupere, mazgalire, agatare, etc)

8.      Curatarea produsului folosind diverse metode sau diferite produse neadecvate ( produse care duc la decolorarea, patarea  produsului achizitionat)

Nu fac parte obiectul acordarii garantiei:

1.      Trasaturile caracteristicii piei naturale: cuta (striatie), imperfectiune, putine diferente de culoare, diferite semne caracteristice si neregularitati – exact acest lucru arata calitatea pieilor

2.      Piele naturala tabacita cu tannin vegetal drept urmare acest lucru poate colora usor haina cu care vine in contact (mai ales daca haina este de culoare deschisa si geanta de culoare inchisa). Acest lucru nu este defect de fabricatie, lucru care se intampla in primele purtari pana cand produsul capata o patina unica. Orice pata de pe haina iese la spalare.

3.      Produsele care au fost lustruite si ceruite manual (pielea gen vintage): la acest tip de piele , ea este intr-o continua uzura dar in mod natural – orice leziune superficiala a pielii – gen decolorare, zgarietura, taietura – reprezinta rezultatul intentionat, acest lucru are loc dupa folosirea produselor , lucru care adduce originalitatea produselor noastre.

Toate produsele comercializate de pe magazinul on-line www.newbags.ro au garantie 30 de zile. Produsele care s-au defectat in perioada garantiei vor fi reparate intr-un service autorizat.

SC SICALEX SRL nu ofera garantie daca produsul / produsele nu au fost folosite corespunzator

Adresa de returnare a produselor :

SC SICALEX SRL Galati, str. Brailei

Preturile si plata produselor:

Toate produsele de pe magazinul on-line www.newbags.ro sunt insotite de pret, ele fiind finale si contin TVA, in plus la orice comanda aveti transportul gratuit (doar la clientii care nu returneaza produsul si cere contavaloarea lui).

 

Platile se pot efectua prin:

1.      Ramburs la primirea coletului , plata transportului este suportata de catre New Bag`s

2.      Prin cont bancar , plata se face in avans de catre client (cumparator)

3.      Prin serviciul Netopia MobilPay

ATENTIE !  Ne rezervam dreptul de a nu onora comenzile realizate de  persoane care au efectuat mai mult de 2 retururi.